Diaspora Wellhouse
6 juli 2024

Diaspora Wellhouse TALKS heling & rituelen

Heling & rituelen

Diaspora Wellhouse biedt unieke perspectieven op Afro-Diaspora erfgoed in een panelgesprek over voorouderlijke artefacten in de tentoonstelling 'Kolonialisme & Rotterdam', gemodereerd door Mahutin Awunou.

Diaspora Wellhouse TALKS heling & rituelen

In dit panel gesprek biedt Diaspora Wellhouse unieke perspectieven over het culturele erfgoed van de Afro-Diaspora, waarbij spirituele kenners zoals Naomie Pieter, Nana Lando, en Chautuileo Tranamil hun wijsheid delen over voorouderlijke artefacten zoals een Orakel doosje, Talking stick, Kalebas, en cowries. Deze objecten uit de collectie zijn te zien in de tentoonstelling Kolonialisme & Rotterdam.  Onder leiding van moderator Mahutin Awunou gaan experts op zoek naar gemeenschappelijke verbindingen door verleden heden en toekomst.

Wanneer: 6 juli, 13:00 - 14:00

Waar: Locatie: Balzaal, 1e verdieping

Prijs: gratis (excl. geldig entreebewijs voor het museum)

Diaspora Wellhouse