Untold muziekworksho
6 juli 2024

Untold: Afro- Caribische muziekworkshop

De Rijkdom van West-Afrikaanse en Afro-Caribische Kunst en Muziek

Ontdek Untold, een culturele organisatie voor tieners en jongvolwassenen met een passie voor kunst en cultuur, met focus op West-Afrikaanse en Afro-Caribische dans en muziek. Ontdek hun bekroonde theater- en dansvoorstellingen en neem deel aan workshops, zoals de workshop Afro-Caribische muziekstijlen met training op marching drums.

Untold: Afro- Caribische muziekworkshop

Untold is een culturele organisatie gericht op tieners, jongeren en jongvolwassenen die bezig willen zijn met kunst en cultuur, waarbij vooral West-Afrikaanse en Afro-Caribische dans en muziekstijlen centraal staan. Untold staat bekend om haar multidisciplinaire theater- en dansvoorstellingen en de wijze waarop de spelers worden begeleid en gecoacht in hun artistieke ontwikkeling. In de workshop Afro-Caribische muziekstijlen leer je onder andere op marching drums te spelen.

Wanneer: 6 juli, 12:30 - 13:00 | 14:00-14:30 | 15:30-16:00

Waar: Locatie: Atelier, 4e verdieping

Inschrijven: Niet nodig, je kunt meedoen als er plek is

Prijs: gratis (excl. geldig entreebewijs voor het museum)